środa, 3 sierpnia 2016

Zdrowie pomiędzy dwojgiem



Znalezione obrazy dla zapytania together

W obecnej chwili jesteś podobnym do każdej z niezdobytych Ziem

Takie niedostępne wydają się korytarze Twoich rzek,

Bezmiaru zielone przestworza równiny marzeń oraz strzeliste szczyty tajemnic

A jakież niezwiedzone są głębiny mroku jezior Twej świadomości

Ja nie potrzebuje Ciebie, a Ty nie potrzebujesz mnie.

Jestem takim, jakim każdy mógłby być, gdyby chciał

Zatem i Ty, możesz być mną, a ja Tobą.

Ale jeśli Cię oswoję, to czy wtedy potrzebujemy się?

Jak bardzo mogę chcieć Ciebie i być jedynym takim w Świecie?

A czy Ty tak samo jedyny Świat stworzysz dla mnie?

Czy unikatowa będzie nasza radość nad swobodą?

Czy rozproszy się mgła przyszłych i przeszłych żyć?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz